Bulduğunuza Şükredin Günceli...


Selam millet :D Ben Dolly Kill Kill'in çevirmeni Msalwaysright.
Biricik diktatörümüz Misa bu haftaki güncel yazma işini bana verdi. Beceremem ben yazmayı dedim, bir dene yazarsın, kolay dedi. Yalnız bir tane de şart koştu:
"Bazı gruplar gibi ne yapıp ettiğini yazıp, sevgi pıtırcığı kesilme başıma!" dedi :D
Zaten bizim buradaki işimiz hayatımızdan değil, güncel mangalarımızdan sizleri haberdar
etmek olduğu için lafı kısa kesip,  güncellleri yazacağım.
Öncelikle Dolly'i güncel çevirisine getirdim ama editör arkadaşımızın vakti
olmadığı için bölümler yavaş yavaş geliyor. Ha ben bekleyemem derseniz açıp ingilizcesini
okuyabilirsiniz. Zira zaman zaman karşımıza bazı "anlayışsız" insanlar çıkıp boş boş
konuşabiliyorlar ama kimse bu işi yapmak "zorunda" olmadığımızı hatırlayamıyor nedense.
Kimi wa midara na boku no joou'dan epeydir bölüm gelmiyordu. Ama ingilizce bölüm çıktığı gibi çevirdik. Gamaran'dan 4 bölüm, Dolly'den 2 bölüm, 1 bölümcük de Elfen var. Bence bunlar yeter de artar size bu hafta. Daha fazla bölüm istemeyin Misa oyar sizi XD
Son olarak Shaman King'den bölüm yok, haftaya gelecek deyip bu güncel yazısını da burada sonlandırıyorum. Hepinize iyi ramazanlar.

Güncel Listesi





  

Ajin...


 Başlığa Ajin yazayım da şöyle sanki 30 bölüm vermişim hissiyatına kapılayım. Yukarıda ki güzel (sevimli) kızlar kel alaka, algı meselesi olsun diye koydum. (Bakınız shoujo çeviri gruplarına hemen hemen her güncelde yakışıklı çocuklar koyuyorlar neden?
İşte Amerika’nın oyunları o yüzden.) Her hafta yüklü miktarda bölüm verip üzerimizde baskı kuran ve bu yüzden patrondan çin işkencesigörmemizi sağlayan grup arkadaşlarımı esefle kınıyorum.  Bir an evvel bilgisayarlarına şekerli çay dökülmesini diliyorum. (Muhtemelen bunun için çok laf yiyeceğim ama olsun.) Burdan 3 kuruş vermeden Suriyeli  gibi çalıştıran patrona da selamlar olsun muhtemelen şuan Y ile başlayan bi zehir hazırlıyordur bana ama kaçabildiğim yere kadar. Ve Ajin'i bir kere bile sormayan sizlere çok teşekkür ediyorum sayenizde hiç bir sorumlulukhissetmiyorum, <3 saolun var olun. (Halkın buna da ihtiyacı var)

 -NAROWİ

Güncel Listesi





  

Sabah Günceli




Herkese merhaba, ben Dark. Bu güncel yazısı bir anda istendi benden. Misa hastalanınca onu dinlenmeye bıraktık. Aklımda bir şey yoktu, ne diyeceğimi bilemedim ve bir kaç saçma sapan yüklenmeye çalışılmış bölümü reddettikten sonra buraya yazmaya başladım. Şu sıralar elimdeki serileri bitiriyorum, yenisini almamayı düşündükçe yeni seriler sunuluyor. İşte o anda olduğun ya da olmak istediğin karakterler birbirinden ayrılıyor. Aslında sayıları daha da artıyor ve hangisine benzemek istediğinizi seçiyorsunuz. Birini seçtiğiniz zaman o olamıyorsunuz sadece benziyorsunuz o kadar. Peki tamamen kendiniz olabilmek için ne yapmak gerek? Sihirli ve çok etkili bir sözcükle, "Bana ne" diyerek yeryüzünden silebilirsiniz. Ama düşüncelerin titreşimleri uzay boşluğunda sonsuza kadar yayılmaya devam edecek.
Gantz:G'den bu hafta 3 bölümümüz var ve sonraki bölümümüzde yani 18. Bölümde sona eriyor. Çoktan bitti de ingilizcesi düşmediğinden başlayamadık. Neyse çıkınca yapacağız, bir çalışmamız daha biten kısmına taşınmış olacak. Gamaran'dan 4 bölümümüz var. Nasıl olsa az da olsa çok da olsa okurken yetmeyecek, o yüzden sayısı yeterli bence :D
Elfen Lied yine 1 bölüm. Editör gelirse artar diyerek gizli bir çağrıda bulunuyorum. Birer birer derken seriyi yarılamışız. Dolly Kill Kill ve Rainbow'dan da birer bölüm var. Rainbow'daki ara yavaş yavaş kapanıyor. Shaman King'in ne zaman gelir bilmiyorum ama ileride bir gün gelir bir şey olmaz.
Bu da böyle bir sabah günceli olsun.




Bakar mısın Hacı Günceli...


Merhaba saygıdeğer okurlar okuyucular okuyucu olmaya niyetlenirken kendini çeşitli gruplarda editör, çevirmen, balon temizleyici, kalite kontrolcü, uploader vs şeklinde bulan sevgili arkadaşlar. Sevgili Misa'mız üşendiği için günceli bendeniz, yani editör olarak gelip, yoluna hayırsız bir çevirmen olarak devam eden Aan'Allain yazdım. Ha neden sen yazıyorsun? Biz Misa'nın güncel yazılarını okumayı gayet seviyorduk. Sen git, Misa gelsin diyorsanız eğer... Onu Misa'ya söylemenizi rica edeceğim efendim. Evet sıra geldi güncele... Valla güncelde ne verdiğimiz hakkında hiçbir fikrim yok aslında ama yine ekip boş durmamış ve bir şeyler hazırlamıştır kesin diyerekten ve Misa'nın da hemen bu yazının altına bir yere diyecek bir iki şey iliştireleceğini düşünerek iyi okumalar diliyorum. Sağlıcakla kalın efendim.

Ne diycem la. Diyecek bişeyim olsa zaten sana yazdırmazdım günceli XD 
Neyse madem geldim duyuru yapayım bari güncel ziyan olmasın yokluğumda. 
Yolun sonuna geldik Air Gear'ı bırakıyoruz arkadaşlar. Daha fazla yapabileceğim bir şey yok. İyi bir editör başvursaydı devam ederdik ama bu şartlar altında daha fazla uğraşamam bu seriyle. Şimdiye kadar ki çevirileri için MANGAHD ve KURHAH'a teşekkür ediyoruz. Diyeceklerim bu kadar, hadi ben kaçtım. 


Güncel Listesi


2 Saatle Kaçan 2.Yıldönümü Günceli.


Selam kuru azınlık. 
Uzuuuun bir aranından ardından yine ben, Diktatör Misa. Demin bakayım dedim, son günceli 15 şubatta vermişiz. Gerçekten uzuuun bir ara olmuş bu seferki. XD Aslında geçen hafta güncel verecektim ama 2-3 bölüm için güncel vermeye üşendim ve bölümleri bu güne bırakmaya karar verdim. Ha bugünün de pek matah bi özelliği yok aslında. 2.yıl dönümümüz hasebiyle güncel listesi biraz kalabalık görünsün istedik hepsi bu. Malumunuz çoook tembeliz. O yüzden günceli bugün veriyoruz. 

Bu arada unutmadan nice yıllara biz. 

 
Diyip şimdiki oturuma ara veriyorum. Telaşa gerek yok, birazdan ara verdiğim yerden devam edeceğim. Bknz: "edeceğim". Dilbilgisi kurallarına da pek uyarım maşallah bana. Bu kısımdan sonrası epey uzun bir güncel olacak o yüzden okumak istemeyenler direk aşağıya inip bölümleri indirip terk-i mekan eyleyebilirler.

Şimdiii geldik kuru fasülyenin faydalarına. İlk olarak geçen güncelde olan ufak bir olaya değineceğim. Bknz: "İğnelemeli Yorumlar" konu başlığımız. Nedir bu "iğnelemeli yorumlar" derseniz, tırnak içinde "bağzılarınızın" teşekkür ediyoruz adı altında laf sokuşturma çabaları diyebiliriz. Bir şeye açıklık getireyim başta, yaptığımız serileri hep keyfimiz için yapıyoruz, bu para kazandığımız bir iş ya da yapmak zorunda olduğumuz bir görev değil. Kısaca baba hayrına yaptığımız bir şey diyebiliriz. Bu yüzden kimseden özellikle teşekkür beklediğimiz falan yok. Eğlence amaçlı yaptığımız bir şey çünkü. Sessiz sakin gelip bölümünüzü indirip hemen ardından terk-i mekan eyleyebilirsiniz. Buradaki kimsenin sizden bir şey beklediği yok. Ama eğer ki siz bizim zaman ayırıp emek verdiğimiz bölümleri okuyorsanız ve geç gelen bölümler için bize atarlanabileceğinizi düşünüyorsanız orada duracaksınız. Bknz: anlamanız için Bilal'e anlatır gibi tane tane anlatıyorum. Biz yavaşız, hiçbiriniz bizim yaptığımız bölümleri takip etmek ya da beklemek zorunda değil evet. Bizi beklemek yerine yapabileceğiniz bir sürü şey var. Beklemek istemeyen bizim serilerimizi takip etmesin, beklediği için sinirlenmek zorunda kalmaz bu kadar basit, bu birinci seçenek. Gidin ingilizce okuyun bu ikinci seçenek. Gidin başkasından sizin için çevirmesini isteyin bu da üçüncü seçeneğiniz. Gidin ne yaparsanız yapın. Zerre umrumuzda olmaz. Kimsenin bize atarlanmaya hakkı yok. Beklemek istemeyen takip etmesin nokta. Hatta kolaylık olsun alın size çeviri sitesi atıyorum. Bu arkadaşları kullanarak beklemeden okuyun istediğiniz seriyi. Bu da dördüncü seçeneğiniz.
 → bunu  ve  şunu

 Bu konuyu daha fazla uzatmadan burada bitirip demin ara verdiğim oturuma kaldığım yerden devam ediyorum. AİR GEAR'ın editörü seriyi sevmediği ve çok uğraş gerektirdiği için seriyi editlemeyi bıraktı arkadaşlar haberiniz olsun. Ben yeni bir editör ya da seriyi editlemek isteyecek başka bir grup bulamazsam üzülerek söylüyorum ki seriyi bırakacağız. Bir seneden fazladır editör arıyorum bulduğum ne peki koca bir hiç. Bir sene kadar daha editör arasam da bulamam gibi duruyor bu seriye o yüzden ümidinizi kesin derim şimdiden. Bugün vereceğim bölüm ve bugüne yetişmeyen bir bölüm daha var bu 2 bölüm AİR GEAR'dan göreceğiniz son bölümler olacak gibi duruyor.
Bakın atarlanmak, laf sokmaya çalışmak ne kadar kolay ama bir senedir editör aramama rağmen biraz da ben uğraşayım diyip edit öğrenmeye, edit yapmaya vakit ayırmaya hiçbiriniz yanaşmıyor nedense. Bu yapılan edit ve çeviriler keyif için yapılan şeyler arkadaşlar. Saçma sapan yorumlarınızla çevirmen ve editörlerin canlarını sıkmayın ki çeviriye ve edite devam etsinler. 

Şimdi sıra geldi duyurulara. İlk duyurum yukarda bahsettiğim konu aslında. AİR GEAR dışında SUKİTTE İİ NA YO ve HİYOKOİ serileri için bir shoujo EDİTÖRÜ ARIYORUZ.  (bulacağımızı pek sanmıyorum gerçi) Hareyakana yakında doğum yapacağı için editi bırakmak zorunda kalacak. O yüzden editi tamamen bırakmadan önce bu serileri yapmak isteyecek birilerini arıyoruz. Yapmak isteyen mail atsın. 

İkinci duyurum ise bir seri duyurusu olacak. Evet uzun bir süreden sonra yeni bir seri alıyoruz ilk defa. Editör arıyorsunuz madem yeni seri alacağınıza demin dediğin serileri yapsanıza diyecek olanlar boş yere kelime israfında bulunmasın hiç. Takip etmediğim ve sevmediğim bir seriyi editlemek gibi bir niyetim yok. O yüzden o serilerin devam etmesini isteyenler bir zahmet kalkıp edit öğrenip başvuru yapsın. Neyse yeni serimizin ismi SAİNT SEİYA: THE LOST CANVAS. Eski bir seri, animesini izledim, epey hoşuma gitti ama animesi yarım kalmış. O yüzden yapmak istedim. DARKMP de çevirmeyi kabul etti. Tam böyle oh ne güzel sevdiğim bir seriyi yapacağım diye oluşan sevincim kısa sürdü tabii ki. Serinin rawlarını görünce seriyi aldığıma biraz pişman olmadım değil. XD 
O rawları düzeltmek epey uğraştıracak beni öyle görünüyor. 
Hiçbir yerde temiz scan bulamadım acım büyük. ;( 
Ama neyse atın ölümü arpadan olsun diyip girdiğim depresif durumdan çıktım hemen. 
Yazı epey uzadı gördüğünüz gibi o yüzden kısa kısa diğer konulara da değineyim. Bir iki ay kadar önce Tortuga Çeviri ile GTO: SHONAN JUNAİ GUMİ! serisini yapmaya karar vermiştik. Bir hafta kadar önce proje iptal oldu. Ama elimizde ilk 5 bölümün çevirisi mevcut. Seriyi yapmak isteyen ya da düşünen varsa çevirileri verebiliriz. Mail atmanız yeterli. (Ortak yapmak ya da seriye devam etmek gibi bir niyetimiz yok, sadece elimizdeki çevirileri vereceğiz.)
Bunun dışında bir de hali hazırdaki serilerimizin durumu var. 

AİR GEAR: Editör yok. Bulmazsak bırakılacak.
AJİN: Toplu gelecek.
BUNGOU STRAY DOGS: Editör eksikliğinden dolayı şimdilik 
belirsiz ama devam etmeyi düşünüyoruz.
DOLLY KİLL KİLL: Çeviri güncelde yakında editte de güncele geliriz.
ECSTASY HEARTS: Çevirmen yok, yapmak isteyen gruplar varsa seriyi
komple devredebiliriz.
ELFEN LİED: Aynı seyrinde devam edecek.
FRANKEN FRAN: Aynı seyrinde devam edecek.
GAMARAN: Obluda diğer serilerden vakit bulabilirse editleyecekmiş.
GANTZ-G: Güncele 2 bölüm var
HİYOKOİ: Editör bulunmazsa gelmeyecek.
KİMİ WA MİDARA NA BOKU NO JOOU: Güncelde, ingilizcesi çıkmıyor.
LİAR GAME: Yavaş yavaş devam edecek.
OLDMAN: Yavaş yavaş devam edecek.
RAİNBOW: Aynı seyrinde devam edecek.
SHAMAN KİNG: Aynı seyrinde devam edecek.
SOUL CARTEL: Aynı seyrinde devam edecek.
SUKİTTE İİ NA YO: Editör bulunmazsa gelmeyecek.

 Güncel listeniz de aşağıda. Geçen sene ki kadar kabarık değil ama umduğunuza değil bulduğunuza şükredin. Akmasa da damlıyor netice de, ya hiç damlamasa. Bu şekilde bir günceli daha bitirmiş oluyorum nihayet. 2 saatle de asıl günü kaçırdık yine. Neyse geç olsun güç olmasın demişler.Sonuna kadar okuyan varsa tebrik ederim. Şimdi gidip zıbarabilirim artık. Keyifli okumalar. 



Güncel listesi













Kış Nezlesi Günceli...

Haaay minna.
N'abersiniz. Ben Rainbow, Franken ve Oldman'in editörü Zanpakto. Grubun sessiz üyesi olarak bi selam vermek istedim size. İş yerindeki yoğunluktan dolayı bu aralar bölümler aksıyor idare edin azıcık. Editi kolay olduğu için ve diyalog az olduğu için Rainbow'a vakit bulabiliyorum bi tek. Edit de kolay iş değil hani. Franken'i en formda olduğum zamana bırakıyorum genelde. Şuan elimde bir bölüm var. zamanını bekliyor. İnşallah yıldönümünden önce veririm diye düşünüyorum. Rainde sıkıntı olmuyor pek ama Oldman ve Franken biraz aksadı inşallah devam edeceğiz. Benim serilerim için söyleyeceklerim bu kadar. Güncelleri bu aralar gelişi güzel veriyoruz gibi geliyor bana da ama elimizde yeterli bölüm olmadan güncel veremeyeceğimiz için bölümlerin tamamlanmasını bekliyoruz. Bi tadımlık bölüm olunca da bunları bi verelim diyoruz. Ve bugün bi haftayı daha başımızdan savıyoruz. Hadi hayırlısı bakalım. Son olarak ECSTASY HEARTS için deneyimli webtoon editörü arıyoruz.


Güncel Listesi

SOUL CARTEL ~ 50 - 51 

Edit: Arkadaşlar eğlenelim gülelim fakat tartışmayalım. Mesajlar bu yüzden kaldırılmıştır. 
-Shirohige
 

4 Şubat Cumartesi Günceli...

Gamaran Günceli v2

Gamaran Günceli



Merhaba arkadaşlar ben Dark, Perşembe gününün güncelleri en güzeli oluyor, çünkü Perşembe günlerini seviyorum :D Ama haftada sadece 1 gün Perşembe, o yüzden yapacak bir şey yok.

Hadi gözünüz aydın, aylar sonra Gamaran'dan bölüm veriyoruz hem de dört tane XD Sindire sindire okuyun da hemen bitmesin. Zaten hikayeyi unutmuşsunuzdur bir daha baştan alırsınız diye çok da dert etmiyorum. Bitince de ne kadar uğraşılmış güzel mi olmuş bakın biraz resimlere, evlere falan... Manzara önemli. Editi, geçen güncelde üzerine yüklenilen Dare'ye kalmadı. Bu bölümleri editlemeyi Obluda üstlendi ve seri hakettiği güzellikle devam ediyor. Dare için başka planlarımız var, daha uzun ve daha zoru... Gamaranamananan diye seri olsa onu verirdik, o derece... nıhı nıhı hıhıhı.

Gantz:G'den güncele geldik sayılır 1 bölüm gerideyiz. Devamı da yakında gelir bir şey olmaz. Sonunda aksiyonlu sahneler başladı. Özellikle kahkaha atan uzaylılar seriye can verdi ama arada farklı gülenler de olsa iyi olurdu bence. Ah Ha Ha Ha'lar ile bu hafta idare edin, Arada görünüp kaybolan Ufufufu'nun performansını önümüzdeki aya görmeyi umut ediyoruz. Ama sonunda kimin kazanacağını tahmin edebilirsiniz nihayetinde son gülen iyi güler.

Elfen Lied'dan tek tük bölümler geliyor ve bu seri bazen aksayabiliyor. Animenin kaldığı yere yaklaştık, yanılmıyorsam bu ciltten sonrası konunun devamı olacak. Yavaş yavaş gidiyoruz da Narowi olmasaydı bu bölümler de olmazdı, teee nerelerde kalmıştık kimbilir ama şu an paralel evrenlere göz atabilenimiz olmadığı için kimse bilmiyor, ileride olursa yine buradan bildiririm işte sorarsınız şöyle böyle olsaydı kaçıncı bölümde olacaktık diye birlikte bakarız canınızı sıkmayın. Uzun lafın kısası bu lanetli seriyi sonuna kadar devam ettiresim var.

Bu arada editör olmak isteyenler ve editör olup da daha işin başında olanlar için Photoshop'daki araçların kullanımıyla ilgili videolar hazırladım. Başvuranlarla özel ilgilenip öğretebilecek vaktimiz olmayabiliyor sonuçta serilerimizi güncele yetiştireceğiz diye canımız çıkıyor. Neyse editörlükle ilgilenenler için bu videoların faydalı olacağına inanıyorum. Öğrendikten sonra kendi kendinize çalışmalar yaparsınız eliniz alışır iyice hızlanırsınız. Neden aranızdan bir Koro-Sensei çıkmasın? Değil mi? İzleyin, öğrenin, bize yardım edin.  İşte oynatma listesi LİNKİ.


Şunu da belki dinlersiniz.

Et Suyuna Çorba Günceli...


Selam sevgi pıtırcıklarım. Rutine bağladığım günü belirsiz yeni bir güncel ve tabii ki bir güncel klasiği olarak yine ben. XD Benden başkasını bekliyorsanız daha çok beklersiniz, günceli sen yaz dediğim arkasından ateşler salarak depara kalkıyor zira. Grup olarak ta sessizler zaten. Baktım böyle olmayacak gürültü olsun diye TORTUGA'nın elemanlarını bonservis bedeli olmadan bizim gruba transfer eyledim. Tehey gemiyi arkada bırakıp giden kaptan düşünsün. Nitian askerden dönünce grupta uçuşan çalılarla oturup dertleşir artık. XD Güzel bir de oyun buldum (her zaman ki yine çok zekiyim, çaktırmayın), epey eğlendik oynarken. Oyun vesilesi ile Gamaran'ı kitleme çalışmalarına başladım yavaştan. Şimdilik Nuh deyip peygamber dememekte ısrarlılar, lakin kız evinin naz evi olduğunu biliyoruz. İnşallah altyapı çalışmalarımız meyvesini verecek, umuyoruz, kararlıyız. Bakalım, zaman neler gösterir belli olmaz. 


Çene faslını da tamamladığıma göre biraz da güncelden bahsedeyim. Uzun süredir bölüm veremediğimiz LİAR GAME'den nihayet bir bölümümüz var bu hafta. Bunun dışında 2 GANTZ-G,
 2 de ELFEN LİED var elimiz de. Bunlar yetmez başka ne var derseniz de birer bölüm RAİNBOW, OLDMAN ve SHAMAN KİNG var mönümüzde. Tepe tepe okuyun, zira gelecek haftaki güncelin hangi gün geleceğini ben de bilmiyorum henüz. Bu aralar serbest takılıyoruz. Ha unutmadan bölümlerin online okumaya bir hafta geç yüklenmesine karar kıldım. Bekleyeni varsa gelip buradan okur zaten. Bu da böyle bir güncel işte. Takipçi umduğunu değil bulduğunu okur demiş atalarımız, burun kıvırmayın.  
Kapanışı da  YCD44'ün isteğiyle yapayım madem. "GÜZEL KIZLAR EKLESİN" yaz dedi güncelde, onun yerine ben "ÇİRKİN ERKEKLERİ" YCD44'ü eklemeye davet ediyorum. Ha bir de AKAME okuyun. Dandik seri ama ZK çevirdi. Ya da vazgeçtim okumayın, zaten dandik seri gidin PUNPUN okuyun siz. Son olarak DAREDEWİLL'e  gidin başının etini yiyin de Gamaran editlesin bize. Adamı ikna edeceğiz diye canımız çıkıyor burda. Resmen Tortuga reklamı gibi güncel döşedim, GAMARAN yap DARE!!! 


 
Güncel Listesi

Seney-i Devriye Günceli...

Yeni bir seney-i devriyenin arifesinden hepinize selam cancağızlarım.  
Bu soğuk gecede bir yerlerden esti yine rahat duramadık, uzun bir aranın ardından müstesna bir güncel verelim dedik... ve tabii ki onu da beceremedik, daha doğrusu ben beceremedim. İlham kaçtı gelmiyor. Bu hafta ne saçmalasam diye düşünürken saat gecenin ikisi oldu ve ben daha hala yazıyla uğraşıyorum. Halbuki ne gereği var. Grupta da söyledim demin. Yazıyla bu kadar uğraşacağıma yaoilerden bir kaç demet resim döşeyeyim, linkleri de resim aralarına dizeyim. Bakın bir daha güncel bekleyen oluyor mu dedim... Dedim ama dinletemedim. Sakalım yok ki sözüm dinlensin. Bir de "diktatör derler." Halbuki kuzu gibi bir insan evladıyım ben. :
Shiro dedi "eklersen anında silerim acıma yok" bakın bu tehdittir. :( Toplu çözüm olurdu bi daha güncel isteyen de çıkmazdı, rahatlardık ne güzel. Ahh bu demokrasinin gözü kör olsun. Halbuki demir yumrukla yönetsem grubu böyle olmayacaktı. Vuracaktım kırbacı... vuracaktım kırbacı... hop oy birliğiyle kabul edilmiştir diye geçecekti meclisten. Neyse bakınız isteyince ne güzel saçmalıyorum ve bir saati daha devirmiş bulunuyorum. :D Ve böylece bu haftaki güncelimizin mühteviyatına gelebirim artık. Başta müstesna dediğime göre bu müstesna güncelin en güzel havadisiyle açılışı yapıyorum. Efenim bir seriden daha kurtulmanın haklı onurunu ve gurununu değil rahatlığını ve mutluluğunu yaşayarak duyurmak isterim ki DEAD DAYS'i bugün vereceğimiz bölümleriyle birlikte tamamlanan seriler mezarlığına halay çeke çeke uğurluyoruz. PUZZLE FANSUB'a da yardımlarından dolayı teşekkür ediyoruz. Darısı diğer serilerin başına inşallah çok amin. Bir diğer güzel haberimiz ise aramıza katılan yeni çevirmenimiz. SAGHMET, RAİNBOW'un çevirmeni, aslında şimdiye kadar dışardan çeviri yapıyordu ve gruba girmeye yeni karar verdi. Kendisine hoş geldin diyoruz yeniden. 
Dönüp saate bakıyorum 3:35 harbiden çok erken. Birileriyle çene çalarken bir yandan da yazı yazmak bu kadar uzatıyormuş işi demek ki. Velhasılı kelam bu şekilde bir güncelin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Fevkaladenin fevkinde bir yeni yıl girişi yapmanız temennisiyle esen kalın efenim. Sabah-ı şerifleriniz hayrolsun. 


Güncel Listesi
 

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets