Archive for 2015

Çıkıştan Önceki Son güncel XD


Yohhoo biz geldik. xD
Bu hafta bahsedecek çok şey var ama beynim durdu resmen, hangisinden başlasam bilmiyorum. O yüzden direk konuya dalıyorum.
İlk olarak epey önceden duyurduğum "TAİYOU NO UTA" nın bölümlerini nihayet verip tarihin tozlu raflarına kaldırıyoruz kendilerini. Epey geç geldi bölümleri ama geç olsun güç olmasın demişler, en nihayetinde bitirdik bunu da. Serinin son iki bölümünde emeği geçen "Manga-tr Mutfak" tan NANA'ya teşekkür ediyoruz. Bununla birlikte merdivenaltı sigortasız çalıştırdığım NAROWİ de gruba yeniden girmiş bulunmakta. Sigortasız çalışan olmadan olmuyor bugünlerde malumunuz. Çok işe yarıyor.xD
Gelelim üçüncü konumuza. Üçüncü konumuz TORİKO ve bu seride büyük emeği geçen SEYYAH. TORİKO'nun kontrolünü artık devam ettiremeyeceğini söyledi arkadaşlar. Kendisine vermiş olduğu emekler için teşekkür ediyoruz. Bundan sonrası için bişeyler ayarlamaya çalışacağız ama bakalım artık. 
Bu hafta bir vedamız daha var. AKUMETSU'nun çevirmeni "UMASOU" özel nedenlerden dolayı gruptan çıkmak zorunda kaldı. Kendisine şimdiye kadar ki yardımları için teşekkür ediyoruz. Umarız ilerde yeniden birlikte çalışırız. Bununla birlikte AKUMETSU'yu yeni çevirmenimiz "eXx" sahiplendi. Kısaca seri devam edecek. 
Vedamızın yanında bir de yeni bir üyemiz var bu hafta. Yeni çevirmenimiz "METRAGE. Çevireceği seri sürprizlerimizden biri. O yüzden başka bişey demiyorum bu konuda. Zamanı gelince öğrenirsiniz. :D 
Bakalım bakalım başka ne vardı bu hafta...
Eveet gelelim bu haftanın sürprizine.
Bu hafta ki sürprizimiz...


"STAR WARS"...
Yep doğru duydunuz. Webtoonunu bulduk ve yapalım da az sevap kazanalım dedik. Çevirisi bizim, editini ise teklifimizi kabul eden PUZZLE FANSUB'un üstlendiği bu seriyle birlikte yeni bir ortak projemiz daha olmuş oldu böylece. 
Huuuuh yoruldum bee, yeter bu kadar. XD
Listeniz de aşağıda, doya doya okuyun, hadi kaçtım ben. :D

https://m.facebook.com/cloudtsenpai 
Şunu da beğenin adamın asabını bozmayın XD

Güncel Listesi












Ooo Yeni Seri Alırım Bi Dal...

Selam gençler. Biz geldik.
Geçen haftayı es geçtik havadisler bakımından, bu hafta elimiz boş gelmeyelim dedik ve yeni bir seri haberiyle geldik.
 Hiroya Oku'nun yeni spin-off serisi olan Gantz:G'ye başladık bu hafta.
Çevirisi DARKMP, editi ise OBLUDA'ya ait bu seri de projeler kısmındaki yerini almış bulunmakta an itibari ile. 


İlerleyen haftalarda bir iki sürprizimiz daha olabilir. Haa başka bir şeyler çıtlatacak mıyım onlarla ilgili elbette hayır. Gıcıklık yapmayı severim bilirsiniz. Hem böyle sürpriz olunca daha zevkli oluyor. xD
Neyse neyse şimdi buna sevinin, diğerlerine zamanı gelince sevinirsiniz. 
Başka da bişey yok, hadi gidiyorum ben XD

Güncel Listesi









TORİKO ~ Her zaman ki gibi belki gelir belki gelmez XD



Vaktinde Gelen Güncel

Efenim selamlar. 
Sıradan bir güncel gününde daha yine birlikteyiz. Her hafta olduğu gibi bu hafta da size bir birinden heyecanlı havadisler takdim etmek isterdim, amma ve lakin gelin görün ki stoktaki havadisleri geçtiğimiz hafta sıfırladım. Kaderin cilvesi işte bu haftayı öyle kuru kuru, heyecandan yoksun bir güncel yazısıyla geçireceksiniz. 
Elimdeki güncel listesini de her zaman ki yerine bırakıyorum. İsteyen alsın okusun, isteyen turşusunu kursun. 
Son olarak Punpun ve Soul Cartel haftaya gelecek, meraklılarına duyrulur.
Hadi ben kaçtım.

Güncel Listesi









Salıya Sarkan Güncel


Selam arkadaşlar. 
Bir haftalık aranın ardından yine bir güncel gününde sahalara dönmüş bulunuyoruz. 
Yollarda kalan gözlerinizi toplayıp bana odaklanabilirsiniz artık. Tabii ben de sizi merakta bırakmıyorum ve hemen yeni havadislerimize geçiyorum. Bu hafta uzuuuun bir aranın ardından nihayet aradığımız taze kanları bulmuş bulunmaktayız aramıza katılan editör ve çevirmen arkadaşlarımız var. 
"SHBZ" Action İdols'ün, "ZANPAKTO" Subarashii Sekai'nin yeni editörleri, "VERİTASERUM" Soul Cartel'in ve "eXx" ise Action İdols'ün yeni çevirmenleri olarak aramıza katılmış bulunmaktalar. Temennimiz bu beraberliğimizin uzun sürmesi. :D
Bir diğer haberimiz ise bundan sonra UQ HOLDER'İ "MANGAVADİSİ" ile çevirisi onlardan editi bizden olmak üzere beraber yapacağız. İlk ortak bölümümüzü de bu hafta veriyoruz.
Bunların dışında ilerleyen haftalarda yeni bir seriye daha başlayacağız. Şimdiden çıtlatıyım dedim, isim falan sormayın boş yere vermeye başlayınca hep birlikte öğrenirsiniz. :D
Meraktan çatlayın işte işiniz ne, maksat gıcıklık olsun zuhahahaha.
Hmm bakiyim şöyle başka bişey var mı diye. Yokmuş. Bu vesile ile bana da ufaktan ufaktan yatağımın yolu görünmüş oldu. Güncel listesini de her zaman ki yerine bırakıyorum, gözünüz doysun, çeneniz kapansın.
Evvet yeni bir güncel gününde görüşmek dileğiyle hadi bakiyim uslu durun, kalın sağlıcakla.


Güncel Listesi










Fakir Günceli


Selam arkadaşlar.
Gördüğünüz gibi bu hafta ki bölümler bayağı az. Sınav döneminin başlamış olması çevirmen ve editörleri, dolayısıyla bölümleri ve haliyle güncel listesini vuruyor. Kısaca işler kesat. Aynı sebepten dolayı gelecek hafta güncel olmayacak şimdiden duyurayım da boş yere beklemeyin. Verirsek bi Toriko veririz sanırım, o da yetişirse. Bu haftayı da bitirmiş olduk böylece. Hadi kalın sağlıcakla.

Güncel Listesi



Yeni Bir Pazartesi Günceli -_-


Cümleten selamlar gençler.
Çok isterdim amma ve lakin çene çalacak halde değilim bugün, hadi yine yırttınız. Zaten diyecek pek bişey de yok bu hafta.
Onun için güncel listesini buraya bırakıyorum ve koşarak uzaklaşıyorum. 
Hadin kalın sağlıcakla.

Güncel listesi 









Başlık Sahibi Olamayan Güncel...


Efenim selamlar. 
Bir güncel gününde daha birlikteyiz. Gördüğünüz gibi her zamanki halimizin aksine bu hafta güncel listesini donattık, hadi yine iyisiniz XD
Bu kadar bölümün üstüne ama "o niye yok", "şu ne zaman gelecek" tarzında sorular soran olursa acımam ağzına ağzına terlikle vururum. Bana çevirmen bulursanız, söylerim "ne zaman gelecek" bu kadar basit.
Editör sıkıntımızı giderdik sayılır, yavaş yavaş bir düzen oturtmaya çalışacağız.  Şu an tek ihtiyacımız bir çevirmen onu da bulursak tey tey XD
Bu arada creditlerde kontrol kısmı boş olan mangaların çoğunu kontrol eden kişi, tek kontrolcümüz MUSLU'dur. 

Eveeet şimdi gelelim güncelimizin ana gündem maddesine. Bu hafta "MANGAHD" ile ortak bir projeye daha başlıyoruz. Serimizin ismi "SUBARASHİ SEKAİ". 19 bölümden oluşan bu kısa seriyi umarım kısa sürede tamamlarız. 
Son olarak bir vedamız var. YUKİNE arkadaşımız gruptan çıkmıştır. Kendisine şimdiye kadar ki çevirileri için teşekkür ediyoruz.
Şöyle bakıyorum bahsedecek bişey kalmamış bu hafta da. Sizi güncel listesiyle baş başa bırakıp yavaştan kaçıyorum.



Güncel Listesi 










Bununla 3 ay idare edin artık XD

Büyük Beklenti Söz Konusu...


Merhaba.
MangaYatta'da çevirmenimizin "okul-sınav" sıkışıklığında zaman bulamadığı için çevirmeye vakit ayıramadığı bir seriyi "TORİKO" yu beklemektesiniz. Bu yaşadığınız problemi göz önünde bulundurup kenara köşeye kaydettik ve halletmeye çalışıyoruz. Bu arada siz proje sayfasına dönerseniz hiçbir şey olmamış gibi diğer serilerimizi okumaya devam etmeyi deneyebilirsiniz. Bu oyalama taktiğini haftaya kadar yemenizi istirham ederiz. Eğer haftaya da TORİKO'dan bölüm veremezsek o zaman sıçtık çaktırmayın.

Saygılarımızla "MangaYatta Çeviri Grubu".
Esen kalın efenim. 

Ha yeri gelmişken...







Güncel Listesi





Allahını Seven Defansa Gelsin Günceli...


Selam arkadaşlar. 
Yine ben ve yine pek dikkate alıp da sallamayacağınız duyurularım. 
Her hafta her hafta dilimde tüy bitti söylemekten ama dikkate alan kim?
Bölüm istiyorsunuz çok güzel, ne zaman gelecek diye soruyorsunuz hakkınız,
ona da kimsenin bişey dediği yok.
Ama aranızdan biri de çıkıp bi el atalım, yardım edelim, bir işin ucundan da biz tutalım demiyor.
Şu an grup ve o kadar seri sadece 3 editörün eline bakıyor ve sadece 4 çevirmenimiz düzenli bölüm verebiliyor.
Onlar da zor yetişiyor hepsine.
Şu an acil olarak bir çevirmen bir de editöre ihtiyacımız var. 


Bkz: Tırnak içinde diyorum "Güvenilir" ve her hafta düzenli bölüm verebilecek "20 yaş ve üstü" aldığı işi yarım yamalak değil düzgün yapabilecek kabiliyette bir çevirmen, bir editör arıyoruz sadece. 
Edit bilmiyorsanız bile sorun değil biz öğreteceğiz yeter ki azimli olun. Çevirilerde de hızlı ve iyi olduğunuzu düşünüyorsanız başvurun. 

misaathena@gmail.com adresine mail atarak, face sayfamızdan ya da chatten ulaşabilirsiniz bana.


Sadece bölüm beklemekle yetinmeyin.
Oturarak sadece tavuklar bir şeyler icraa edebilir ve siz tavuk değilsiniz. XD

Bu kadar laftan sonra da bir şeyler olmazsa artık size bişey demiyorum  beklemeye devam edin. Daha çok bekleyeceksiniz zira. 
Günceli de buraya bırakıyorum hadi kalın sağlıcakla. 

Güncel Listesi






Yaprak Dökümü


Selam arkadaşlar. 
Bu hafta ki güncelimiz bol vedalı bir güncel olacak.
"NAROWİ", "E.CANBERK.T", "KİRİKATANGEL" ve "LANİAKEA"ya grubumuza şimdiye kadar verdikleri zaman ve emekleri için teşekkür ediyoruz. İlerde yeniden bişeyler yapabiliriz umarım. 
Bununla birlikte "SOUL CARTEL" için çevirmen arıyoruz arkadaşlar. İlgilenenler mail atsın. 
Bu hafta uzun süredir bölüm gelmeyen ve editör bulunana kadar askıya kaldırdığımız "DEAD DAYS" isimli serimize de yeniden devam etmeye başlıyoruz. Malumunuz hiçbirinizden ses çıkmadı editi için. Sonunda "71HOLLOW" arkadaşımız seriyi devralmaya karar verdi. Bundan böyle editi kendisine ait. Ve tabii durum böyle olunca haliyle de "PUNPUN" bundan sonra daha az bölümle katılacak güncellere. Hadi gözünüz aydın. 
Bunların dışında bişey de olmadığına göre veda vaktim gelmiş demektir. Hadi kalın sağlıcakla. 

Güncel Listesi





Şigurui Günceli

Selam arkadaşlar.
Son zamanlarda yaptığım gibi direk konuya giriyorum.
İlk olarak bu hafta aramıza yeni bir çevirmen arkadaşımız katıldı "ÜMİTDURAN". Kendisi yeni başlayağımız serinin çevirmenidir. Serinin editi ise OBLUDA'ya ait.


Çevireceği seriye gelecek olursak çoğu kişinin sabırla beklediği " ŞİGURUİ" olur kendileri. Bekleyenlerinin gözü aydın diyorum buradan.


İkinci konumuza gelecek olursak geçen hafta da dediğim gibi bir shoujo editorü arıyoruz. SUKİTTE İİ NA YO ve HİYOKOİ serileri için. Eğer kısa zamanda editör bulamazsak, bir editör bulana kadar iki seride askıya alınacak. Yapmak isteyen başka gruplar olursa ortak da yapabiliriz. 
Bunun haricinde SOUL CARTEL için de bir çevirmen arıyoruz. İlgilenen arkadaşlar maille ya da face hesabımızdan bana ulaşsın.
Son olarak geçen hafta başladığımız TİJİ-KUN'u da bugün vereceğimiz son iki bölümüyle tamamlamış bulunuyoruz. 
Evet bu haftalık da bu kadar, güncel listesini de buraya bırakıyorum keyifli okumalar.

Not: Mega'da yaşadığımız bir sorundan dolayı bugünkü bölümleri proje sayfasına yükleyemiyoruz. İndirmek isteyen arkadaşlar burada verdiğimiz linklerden indirebilir. İsteyenler online okuma sayfasından okuyabilir. Sorunu halledince mega'ya yükleneceğiz bölümleri.

Güncel Listesi





Nayır Nolamaz...


İki haftalık aranın ardından fazla bölüm bekleyenlerin hayal kırıklığıyla ayrılacağı bir pazartesi güncelinden daha selam. 
Olanlarla idare edin.
Editör arıyoruz. Biri shoujo editörü olmak üzere iki editöre ihtiyacımız var, başvuru olursa daha fazla bölüm verebiliriz. 
Son olarak "TİJİ KUN" adında yarım bırakılmış bir seriye daha başladık hadi hayırlısı. Seri 21 bölüm, 12.bölüme kadar çevirisi mevcut. 13.bölümden itibaren çevirisine devam ediyoruz. Önceki bölümlerini "Manga-tr"den okuyabilirsiniz. Bugünkü güncelimizde 7 bölümünü veriyoruz, kalan iki bölümü de haftaya gelir. Güncel listesi aşağıda hadi kalın sağlıcakla. 

Güncel Listesi

Umduğuna Değil Bulduğuna Razı Olanların Günceli XD

Selam arkadaşlar.
Gelecek hafta bayram günceli vermeyeceğimiz için bugünkü günceli bayram günceli yerine koyuyoruz. 


Haftaya güncel yok şimdiden diyim de beklemeyin boş yere XD
Bayram günceli yerine geçse de elimizde gördüğünüzden fazlası yok, bunlarla idare edeceksiniz.
Şimdi diğer konulara gelirsek bir manga editörü arıyoruz.
Onun dışında şimdiye kadar bize "Action İdols"un çevirisinde yardım eden " Shinku Çeviri"ye teşekkür ediyoruz. Bundan sonra yolumuza kendimiz devam edeceğiz. "Eee çeviri varsa bölümler nerede?"
                       dediğinizi duyar gibiyim. 
16.bölüme kadar çevirisi mevcut ancak editörümüzden kaynaklanan bir sorundan dolayı bölümleri veremiyoruz.
 Editörün bilgisayarı tamirden gelirse, yıldırım düşmezse, sel olmazsa, yangın çıkmazsa gibi başka aksilik olmazsa inslh vermeye başlayacağız artık. Biz de farkındayız çok aksadı bu seri. O yüzden artık kesin bir tarih veremiyorum bu seriyle ilgili.
     Bu güncelin ana konusu ise AKUMETSU ve aramıza katılan yeni çevirmen arkadaşımız "UMASOU". 
Kendisi "Akumetsu"nun ve " Action İdols"un yeni çevirmeni. Yani artık Akumetsu düzenli bir şekilde gelecek.
Akumetsuyla ilgili değinmem gereken bir diğer konu ise bu hafta vereceğimiz 23.bölüm ile bundan sonra vereceğimiz diğer bölümler arasında bazı çeviri farklılıkları olabilir. Bunun nedeni seriyi 24.bölümden itibaren artık japoncadan çevirmeye başlayacak olmamız. Arada oluşan çeviri farkları çevrilen dilden kaynaklı farklılıklardır arkadaşlar çeviriden kaynaklanan hatalar değildir. 

Bunun dışında bu hafta ki ikinci önemli duyurumuz ise yarım kalan başka bir seriye başlıyoruz. Shinku Çeviri kepenk indirdiği için açıkta kalan  "DOLLY KİLL KİLL" serisini dün akşam itibariyle devraldık ve bundan sonrasını kısmetse biz devam ettireceğiz.
Bunların dışında başka bişey yok ama en başta dediğim gibi bir manga editörü arıyoruz. 
Güncel listesini de buraya bırakıyorum. İdareli kullanın bölümleri iki hafta boyunca başka bölüm olmayacak XD 

Güncel Listesi






Hmm Toriko...


Selam gençler.
Bu hafta laf kalabalığı yapmayıp direk konuya giriyorum.

Birincisi bir webtoon bir de manga editörü arıyoruz.

İkincisi ise Toriko bekleyenler gözünüz aydın TORİKO'da nihayet güncele geldik, sevinebilirsiniz.

Son olarak da yeni bir anime sitesi duyuracağım. 
* * * * * * *
Aitr.tv Ekibi Olarak Sizi Sitemize Davet Ediyoruz Anime Olarak Toplamda :  832 Farklı Anime 'miz Mevcuttur Forum'da ise Toplam'da 1163 Konu Başlığı Mevcuttur yani aramak istediğiniz birçok konuyu forumda kolaylıkla bulabilirsiniz. Sitemize Bekleriz   
   Site : www.aitr.tv
 Facebook Sayfası : www.facebook.com/animeizleturkey?fref=ts 
* * * * * * *
Gördüğünüz gibi sitelerine girip kendilerine biraz destek olun arkadaşlar. 

Bahsedecek başka bişey yok gibi görünüyor.
Güncel listesi de aşağıda şimdi dağılabilirsiniz.

Güncel Listesi

Gamaran 127

Oyasumi Punpun 56-57-58-59-60

Soul Cartel 14-15

Sukitte Ii Na Yo 29

Toriko 335-336-337-338


Belki De Şuralarda Bir Yerlere Gizlenmiş Sürpriz Bir Çarşamba Günceli Vardır XD


Merhabalar gençler.
Göz ve gözlük ayarlarınızla oynamayın, yanlışlık yok, iki haftalık aranın ardından yine ben.
Yokluğumu fırsat bilip meydanı boş bulup at koşturanlar olmuş, tembellik yapmaya kalkıp iki seksen yatanlar olmuş. Ayağımı kaydırmaya çalışıp arkamdan hain planlar kuranlar olmuş. Arada gidenler olmuş. Amma ve lakin panik yapmaya gerek yok artık, geri döndüm. Her şey kontrolüm altında


Kampa alıyorum herkesi, temizlik zamanı.
Neyse gelir gelmez çok çene çalmak istemiyorum, malum kamp zamanı, muharebe alanında enerjim lazım olacak... 
Ama bildiğiniz gibi ben çene çalmadan duramam.
Bu yüzden devam ediyorum ve bu haftaki havadislerimize geliyorum.
Geçen hafta AİR GEAR editörsüz kalmış. Editörsüz kalmasına da benim gönlüm razı olmadı, gelir gelmez güzide planımı devreye sokupkontrolcülerimizden MUSLU'ya kitledim seriyi.
İkinci bir emre kadar da itiraz haklarını kendimde saklı tutuyorum.
             Yeni editör bulanana kadar               MUSLU'nun elinden öpecek editi. Artık  gönül rahatlığına kavuşabilirsiniz AİR                                 GEARcılar.

Bir diğer konu ise DEAD DAYS. Arkadaşlar webtoon editörü arıyoruz diye uzayda pankart açacağız artık el insaf yani. Korkmanıza gerek yok adam yemiyoruz. Bilmiyorsanız sorun değil öğretiriz. 
Yalnız önemli nokta şu ki gelip geçici hevesle başvurmaya kalkmayın. Bizim de zamanımızı boş yere çalmayın.

Ortak yapmak isteyen olursa da olur bizim için fark etmez.

Bu arada yaş sınırlaması getiriyoruz. Bundan böyle sadece 20 yaş ve üstü arkadaşların başvurularını kabul ediyoruz canlarım ciğerlerim sevgi kelebeklerim benim.  
Hem adam arıyorsunuz hem bu kıtlıkta yaş sınırlaması getiriyorsunuz, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu demeyin. Gerekli olmasa zaten böyle bir yaş sınırlaması getirmezdik.

Bölümleriniz de aşağıda. Yumulabilirsiniz.

 Gitmeden sorusu olan varsa ya şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun...
Hmm...
Yokmuş madem gidiyorum...




Güncel Listesi












- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets