Archive for Kasım 2015

Fakir Günceli


Selam arkadaşlar.
Gördüğünüz gibi bu hafta ki bölümler bayağı az. Sınav döneminin başlamış olması çevirmen ve editörleri, dolayısıyla bölümleri ve haliyle güncel listesini vuruyor. Kısaca işler kesat. Aynı sebepten dolayı gelecek hafta güncel olmayacak şimdiden duyurayım da boş yere beklemeyin. Verirsek bi Toriko veririz sanırım, o da yetişirse. Bu haftayı da bitirmiş olduk böylece. Hadi kalın sağlıcakla.

Güncel Listesi



Yeni Bir Pazartesi Günceli -_-


Cümleten selamlar gençler.
Çok isterdim amma ve lakin çene çalacak halde değilim bugün, hadi yine yırttınız. Zaten diyecek pek bişey de yok bu hafta.
Onun için güncel listesini buraya bırakıyorum ve koşarak uzaklaşıyorum. 
Hadin kalın sağlıcakla.

Güncel listesi 









Başlık Sahibi Olamayan Güncel...


Efenim selamlar. 
Bir güncel gününde daha birlikteyiz. Gördüğünüz gibi her zamanki halimizin aksine bu hafta güncel listesini donattık, hadi yine iyisiniz XD
Bu kadar bölümün üstüne ama "o niye yok", "şu ne zaman gelecek" tarzında sorular soran olursa acımam ağzına ağzına terlikle vururum. Bana çevirmen bulursanız, söylerim "ne zaman gelecek" bu kadar basit.
Editör sıkıntımızı giderdik sayılır, yavaş yavaş bir düzen oturtmaya çalışacağız.  Şu an tek ihtiyacımız bir çevirmen onu da bulursak tey tey XD
Bu arada creditlerde kontrol kısmı boş olan mangaların çoğunu kontrol eden kişi, tek kontrolcümüz MUSLU'dur. 

Eveeet şimdi gelelim güncelimizin ana gündem maddesine. Bu hafta "MANGAHD" ile ortak bir projeye daha başlıyoruz. Serimizin ismi "SUBARASHİ SEKAİ". 19 bölümden oluşan bu kısa seriyi umarım kısa sürede tamamlarız. 
Son olarak bir vedamız var. YUKİNE arkadaşımız gruptan çıkmıştır. Kendisine şimdiye kadar ki çevirileri için teşekkür ediyoruz.
Şöyle bakıyorum bahsedecek bişey kalmamış bu hafta da. Sizi güncel listesiyle baş başa bırakıp yavaştan kaçıyorum.



Güncel Listesi 










Bununla 3 ay idare edin artık XD

Büyük Beklenti Söz Konusu...


Merhaba.
MangaYatta'da çevirmenimizin "okul-sınav" sıkışıklığında zaman bulamadığı için çevirmeye vakit ayıramadığı bir seriyi "TORİKO" yu beklemektesiniz. Bu yaşadığınız problemi göz önünde bulundurup kenara köşeye kaydettik ve halletmeye çalışıyoruz. Bu arada siz proje sayfasına dönerseniz hiçbir şey olmamış gibi diğer serilerimizi okumaya devam etmeyi deneyebilirsiniz. Bu oyalama taktiğini haftaya kadar yemenizi istirham ederiz. Eğer haftaya da TORİKO'dan bölüm veremezsek o zaman sıçtık çaktırmayın.

Saygılarımızla "MangaYatta Çeviri Grubu".
Esen kalın efenim. 

Ha yeri gelmişken...







Güncel Listesi





- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets