Archive for Aralık 2015

Çıkıştan Önceki Son güncel XD


Yohhoo biz geldik. xD
Bu hafta bahsedecek çok şey var ama beynim durdu resmen, hangisinden başlasam bilmiyorum. O yüzden direk konuya dalıyorum.
İlk olarak epey önceden duyurduğum "TAİYOU NO UTA" nın bölümlerini nihayet verip tarihin tozlu raflarına kaldırıyoruz kendilerini. Epey geç geldi bölümleri ama geç olsun güç olmasın demişler, en nihayetinde bitirdik bunu da. Serinin son iki bölümünde emeği geçen "Manga-tr Mutfak" tan NANA'ya teşekkür ediyoruz. Bununla birlikte merdivenaltı sigortasız çalıştırdığım NAROWİ de gruba yeniden girmiş bulunmakta. Sigortasız çalışan olmadan olmuyor bugünlerde malumunuz. Çok işe yarıyor.xD
Gelelim üçüncü konumuza. Üçüncü konumuz TORİKO ve bu seride büyük emeği geçen SEYYAH. TORİKO'nun kontrolünü artık devam ettiremeyeceğini söyledi arkadaşlar. Kendisine vermiş olduğu emekler için teşekkür ediyoruz. Bundan sonrası için bişeyler ayarlamaya çalışacağız ama bakalım artık. 
Bu hafta bir vedamız daha var. AKUMETSU'nun çevirmeni "UMASOU" özel nedenlerden dolayı gruptan çıkmak zorunda kaldı. Kendisine şimdiye kadar ki yardımları için teşekkür ediyoruz. Umarız ilerde yeniden birlikte çalışırız. Bununla birlikte AKUMETSU'yu yeni çevirmenimiz "eXx" sahiplendi. Kısaca seri devam edecek. 
Vedamızın yanında bir de yeni bir üyemiz var bu hafta. Yeni çevirmenimiz "METRAGE. Çevireceği seri sürprizlerimizden biri. O yüzden başka bişey demiyorum bu konuda. Zamanı gelince öğrenirsiniz. :D 
Bakalım bakalım başka ne vardı bu hafta...
Eveet gelelim bu haftanın sürprizine.
Bu hafta ki sürprizimiz...


"STAR WARS"...
Yep doğru duydunuz. Webtoonunu bulduk ve yapalım da az sevap kazanalım dedik. Çevirisi bizim, editini ise teklifimizi kabul eden PUZZLE FANSUB'un üstlendiği bu seriyle birlikte yeni bir ortak projemiz daha olmuş oldu böylece. 
Huuuuh yoruldum bee, yeter bu kadar. XD
Listeniz de aşağıda, doya doya okuyun, hadi kaçtım ben. :D

https://m.facebook.com/cloudtsenpai 
Şunu da beğenin adamın asabını bozmayın XD

Güncel Listesi












Ooo Yeni Seri Alırım Bi Dal...

Selam gençler. Biz geldik.
Geçen haftayı es geçtik havadisler bakımından, bu hafta elimiz boş gelmeyelim dedik ve yeni bir seri haberiyle geldik.
 Hiroya Oku'nun yeni spin-off serisi olan Gantz:G'ye başladık bu hafta.
Çevirisi DARKMP, editi ise OBLUDA'ya ait bu seri de projeler kısmındaki yerini almış bulunmakta an itibari ile. 


İlerleyen haftalarda bir iki sürprizimiz daha olabilir. Haa başka bir şeyler çıtlatacak mıyım onlarla ilgili elbette hayır. Gıcıklık yapmayı severim bilirsiniz. Hem böyle sürpriz olunca daha zevkli oluyor. xD
Neyse neyse şimdi buna sevinin, diğerlerine zamanı gelince sevinirsiniz. 
Başka da bişey yok, hadi gidiyorum ben XD

Güncel Listesi









TORİKO ~ Her zaman ki gibi belki gelir belki gelmez XD



Vaktinde Gelen Güncel

Efenim selamlar. 
Sıradan bir güncel gününde daha yine birlikteyiz. Her hafta olduğu gibi bu hafta da size bir birinden heyecanlı havadisler takdim etmek isterdim, amma ve lakin gelin görün ki stoktaki havadisleri geçtiğimiz hafta sıfırladım. Kaderin cilvesi işte bu haftayı öyle kuru kuru, heyecandan yoksun bir güncel yazısıyla geçireceksiniz. 
Elimdeki güncel listesini de her zaman ki yerine bırakıyorum. İsteyen alsın okusun, isteyen turşusunu kursun. 
Son olarak Punpun ve Soul Cartel haftaya gelecek, meraklılarına duyrulur.
Hadi ben kaçtım.

Güncel Listesi









Salıya Sarkan Güncel


Selam arkadaşlar. 
Bir haftalık aranın ardından yine bir güncel gününde sahalara dönmüş bulunuyoruz. 
Yollarda kalan gözlerinizi toplayıp bana odaklanabilirsiniz artık. Tabii ben de sizi merakta bırakmıyorum ve hemen yeni havadislerimize geçiyorum. Bu hafta uzuuuun bir aranın ardından nihayet aradığımız taze kanları bulmuş bulunmaktayız aramıza katılan editör ve çevirmen arkadaşlarımız var. 
"SHBZ" Action İdols'ün, "ZANPAKTO" Subarashii Sekai'nin yeni editörleri, "VERİTASERUM" Soul Cartel'in ve "eXx" ise Action İdols'ün yeni çevirmenleri olarak aramıza katılmış bulunmaktalar. Temennimiz bu beraberliğimizin uzun sürmesi. :D
Bir diğer haberimiz ise bundan sonra UQ HOLDER'İ "MANGAVADİSİ" ile çevirisi onlardan editi bizden olmak üzere beraber yapacağız. İlk ortak bölümümüzü de bu hafta veriyoruz.
Bunların dışında ilerleyen haftalarda yeni bir seriye daha başlayacağız. Şimdiden çıtlatıyım dedim, isim falan sormayın boş yere vermeye başlayınca hep birlikte öğrenirsiniz. :D
Meraktan çatlayın işte işiniz ne, maksat gıcıklık olsun zuhahahaha.
Hmm bakiyim şöyle başka bişey var mı diye. Yokmuş. Bu vesile ile bana da ufaktan ufaktan yatağımın yolu görünmüş oldu. Güncel listesini de her zaman ki yerine bırakıyorum, gözünüz doysun, çeneniz kapansın.
Evvet yeni bir güncel gününde görüşmek dileğiyle hadi bakiyim uslu durun, kalın sağlıcakla.


Güncel Listesi










- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets