Archive for Temmuz 2016

Ömrümü Yediniz Ömrümü Günceli...






Az sakin la sakin. Gelecek elbet TORİKO'nuz korkmayın. 
Bir kaç gün gecikti diye de bu kadar panik yapmayın. İnsan yapıyor sonuçta bunu insan, her türlü sorunu olabilir, illa bir yerde geç gelecek yani. Dünyanın sonu değil.  Biz TORİKO'yu Hİ WA MATA NOBORU çeviri grubundan yapıyoruz. Yani Mangastream'de ya da başka yerde önde çıkması bizim için önemli değil. Çeviri ve scan kaynağı olarak BURAYI kullandığımızdan dolayı bizim bölüm verebilmemiz için önce buranın bölüm vermesi gerekiyor. Boş yere panik yapmak yerine arkanıza yaslanıp rahatlayın şimdi. 

 
Ve gelelim asıl mevzuya... İyice bunadım, her şeyi unutmaya başladım son zamanlarda. Bunlardan biri de geçen haftaki günceli pazartesi değil çarşamba vermem gerektiğiydi. Nedenine gelecek olur isem, 20 temmuz yani çarşamba günü OSOİ SUBS'un 2.yıldönümleriydi. Bizde dedik beraber bir seri yapalım bugün için. Nitekim yaptık ve bitirdik de. Ama unutmuşum işte. :D Neyse efendim, geç olsun güç olmasın deyip şimdi kutluyoruz buradan.


 Geçmiş 2.yıldönümüz kutlu olsun OSOİ nice yıllara. :D Tabii bir de seri yaptık dedik birlikte. Yine bir İNİO ASANO serisi, yani PUNPUN'nun mangakasından. Punpun'u beğenenler bu seriyi de beğenir gibime geliyor. Serimizin ismi ise SEKAİ no OWARİ to YOAKE MAE. 12 Bölümlük kısa bir seri. Çevirisi DARKMP'ye, editi ise OSOİ'den KYOUKA SUİGETSU'ya ait. 

 Bunun haricindebaşka neyi unuttum... Yüklemem gereken 2-3 seriyi unutup son anda hatırladım mesela. Yoksa onlar da kalacaktı gelecek haftaya. Ve Hareyakana bir aydır  bana hatırlatmasına rağmen sürekli hazırlamayı unuttuğum Hiyokoi crediti var birde. Sonunda hazırlayıp kurtuldum gerçi bugün. off off...

Hmm... Bir de ELFEN LİED var bu hafta. Geçenlerde durdurduğumuzdan ve ileride yeniden devam edeceğimizden bahsetmiştim. Epey bi geçenlerde tabii. Evet vakit tamam ELFEN'e de devam ediyoruz ama kaldığımız yerden değil. Seriyi eskiden çeviren grubun kaldığı yerden devam etme kararı aldık. Ki bitsin artık yarım kalmasın dedik. Ben demedim tabii, serinin çevirmeni dedi. Kim o hayırsever çevirmen derseniz kendisi DARKMP'dir.  Zaten editini de kendisi üstlendi. XD Evet bu durumdan da bahsettiğime  göre güncel listenizle birlikte güzel bir şarkı da atıyorum aşağıya, hadi dağılın şimdi. 




Güncel Listesi












 

Yeni ve Eski Serili Sürpriz Yumurta Günceli...

Merhaba Mangayatta okuyucuları, nasılsınız? Güncellere bakıyorum arada da
 hiç gelen giden yok, hal hatır soran yok. Güncelini alan kaçıyor herhalde.
 Neyse hareketli ve hararetli bi haftasonunun ardından siz değerli okuyucularımızı mağdur etmemek için güncelden taviz vermiyoruz. Rainbow'un editörü olarak yeni bi seriye aldığımızın haberini vermek istedim. FRANKEN FRAN serisine kaldığı yerden devam etmeye karar verdik.  Editörlüğü bana teklif edildi, ben de seve seve kabul ettim. Çevirisini
 ise SHİROHİGE üstlendi. Konusunu bilmeyenler için baştan söyleyeyim okurken biraz tiksineceğiniz şeyler olabilir. Ama seveceğinizden hiç kuşkum yok. Biraz Çaki ve Frankenstein vari bi tarzı var. Farklı insan parçalarından yapılmış Fran'ın doktor sense isi labarotuvardan ayrılıp uzun bi yolculuğa çıkınca franın hikayesi o zaman başlıyor. Ondan sonra olaylar olaylar. Gerisi seride saklı ve ilk bölümümüz de hemen aşağıda. Sözü Misa'ya bırakıyorum. Ben arada bi uğrar yine hal hatırınızı sorarım.
-ZANPAKTO

 Sıra bana geldiğine göre olan bitenden bahsediyim az biraz.
Bu hafta grubumuza yeni katılan iki arkadaşımız var. DEADWEİGHTLOST ve
WRENNA MİSTY  bundan böyle çeviri kontrollerimizi yapacaklar.
Bunun haricinde bu hafta bir serimize veda ediyoruz. Tarihin tozlu sayfalarına karışacak serimizin ismi ise SAMURAİ HİGHSCHOOL. Güzeldi, kısa olmasına rağmen uzun vadede bitirmiş olsak ta en nihayetinde bitirdik, buna da şükür :D Çeviride ve editte emek veren Shirohige, Hollow ve Hareyakana'ya teşekkür ediyorum. Evet bitti bu kadar, hadi afiyet olsun. XD

Güncel Listesi

Toriko 379



                                               















                                           

El Öpenleriniz Çok Olsun Günceli...


Selam gençler.
 Geçmiş bayramınız kutlu olmuştur inşallah.  Olmamışsa da çok şapmayın siz, seneye yeniden denersiniz. Evet bu soğuk espriyle birlikte güncelimize giriş yapmış bulunmaktayız, kemerlerinizi bağlayın. Zira fıstık gibi bir güncel listesi getirdim sizlere, görünce dibiniz düşecek. 
Haftaya aynı performansı sergiler miyiz derseniz, zannetmiyorum beklemeyin boşa. Niyesine gelecek olursam bizimkileri bu hafta bir POKUMAN GO telaşı sardı gidiyorlar. Telefon başından kaldırıp, bilgisayar başına oturtabilirsem kendilerini inşallah güncel verebileceğiz haftaya. 
He bu arada geçen güncel bahsettiğim iddia mevzusu bir takım mevzulardan dolayı iptal. Nedenini niyesini sormayın, araştırın öğrenin. Herşeyi devletten (yani benden) beklemeyin. Bunun dışında haftaya yeni bir seriye daha başlayacağız ama onu da haftaya duyuracağım dediğim gibi.
Şimdiden heyecan yaratayım az biraz.
 Çok monotonlaştı ilişkimiz sizinle. Bölümleri okuyup okuyup gidiyonuz. İnsan bir hal hatır sorar, arada hacı naptın der ama nerdeee.
Armut piş ağzıma düş, arada iki ses çıkarın da öldünüz mü kaldınız mı bilelim. Ayyh neyse yeter bu kadar doldurdum sayılır günceli, artık sona gelebilirim. Bu kadar lakırdı yeter. 
 Bu hafta yumulmayın, yavaş yavaş tüketin. Hadi ben kaçtım, her hafta her hafta nereye kaçıyorsam artık. Gitmeden size güzel de bir şarkı bırakayım şuraya, dinleyin. 

 


Keyifli okumalar anacım. 


Güncel Listesi













Toriko 378



                                                 















                                             

Toriko 377



                                                   















                                               

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets