11 Ocak 2017 Çarşamba


Selam sevgi pıtırcıklarım. Rutine bağladığım günü belirsiz yeni bir güncel ve tabii ki bir güncel klasiği olarak yine ben. XD Benden başkasını bekliyorsanız daha çok beklersiniz, günceli sen yaz dediğim arkasından ateşler salarak depara kalkıyor zira. Grup olarak ta sessizler zaten. Baktım böyle olmayacak gürültü olsun diye TORTUGA'nın elemanlarını bonservis bedeli olmadan bizim gruba transfer eyledim. Tehey gemiyi arkada bırakıp giden kaptan düşünsün. Nitian askerden dönünce grupta uçuşan çalılarla oturup dertleşir artık. XD Güzel bir de oyun buldum (her zaman ki yine çok zekiyim, çaktırmayın), epey eğlendik oynarken. Oyun vesilesi ile Gamaran'ı kitleme çalışmalarına başladım yavaştan. Şimdilik Nuh deyip peygamber dememekte ısrarlılar, lakin kız evinin naz evi olduğunu biliyoruz. İnşallah altyapı çalışmalarımız meyvesini verecek, umuyoruz, kararlıyız. Bakalım, zaman neler gösterir belli olmaz. 


Çene faslını da tamamladığıma göre biraz da güncelden bahsedeyim. Uzun süredir bölüm veremediğimiz LİAR GAME'den nihayet bir bölümümüz var bu hafta. Bunun dışında 2 GANTZ-G,
 2 de ELFEN LİED var elimiz de. Bunlar yetmez başka ne var derseniz de birer bölüm RAİNBOW, OLDMAN ve SHAMAN KİNG var mönümüzde. Tepe tepe okuyun, zira gelecek haftaki güncelin hangi gün geleceğini ben de bilmiyorum henüz. Bu aralar serbest takılıyoruz. Ha unutmadan bölümlerin online okumaya bir hafta geç yüklenmesine karar kıldım. Bekleyeni varsa gelip buradan okur zaten. Bu da böyle bir güncel işte. Takipçi umduğunu değil bulduğunu okur demiş atalarımız, burun kıvırmayın.  
Kapanışı da  YCD44'ün isteğiyle yapayım madem. "GÜZEL KIZLAR EKLESİN" yaz dedi güncelde, onun yerine ben "ÇİRKİN ERKEKLERİ" YCD44'ü eklemeye davet ediyorum. Ha bir de AKAME okuyun. Dandik seri ama ZK çevirdi. Ya da vazgeçtim okumayın, zaten dandik seri gidin PUNPUN okuyun siz. Son olarak DAREDEWİLL'e  gidin başının etini yiyin de Gamaran editlesin bize. Adamı ikna edeceğiz diye canımız çıkıyor burda. Resmen Tortuga reklamı gibi güncel döşedim, GAMARAN yap DARE!!! 


 
Güncel Listesi

{ 10 yorumComment }

  1. Güncel için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Daredewill güncel için teşekkür ediyor, çok mutlu olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Güncel için teşekkürler. Bunun dönüşü olacaktır. Haftaya görüşmek üzere :D

    YanıtlaSil
  4. Başlık yanlış olmuş, kışın Tavuk suyuna çorba iyi gider, Rainbow ve Shaman King için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya da tavuk suyuna yaparız nolacak XD keyifli okumalar :D

      Sil
  5. Siz bakmayın onun sonradan "punpun okuyun" dediğine. Akame okuyun, dandik seri ama ben çevirdim.

    YanıtlaSil
  6. Çevirmenlerin savaşına dönmüş burası :D , hepsini okuyalım o zaman be ya :D

    YanıtlaSil
  7. Liar Game gelmiş oh :) Güncelde emeği geçen herkese Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets