5 Mart 2017 Pazar


Selam kuru azınlık. 
Uzuuuun bir aranından ardından yine ben, Diktatör Misa. Demin bakayım dedim, son günceli 15 şubatta vermişiz. Gerçekten uzuuun bir ara olmuş bu seferki. XD Aslında geçen hafta güncel verecektim ama 2-3 bölüm için güncel vermeye üşendim ve bölümleri bu güne bırakmaya karar verdim. Ha bugünün de pek matah bi özelliği yok aslında. 2.yıl dönümümüz hasebiyle güncel listesi biraz kalabalık görünsün istedik hepsi bu. Malumunuz çoook tembeliz. O yüzden günceli bugün veriyoruz. 

Bu arada unutmadan nice yıllara biz. 

 
Diyip şimdiki oturuma ara veriyorum. Telaşa gerek yok, birazdan ara verdiğim yerden devam edeceğim. Bknz: "edeceğim". Dilbilgisi kurallarına da pek uyarım maşallah bana. Bu kısımdan sonrası epey uzun bir güncel olacak o yüzden okumak istemeyenler direk aşağıya inip bölümleri indirip terk-i mekan eyleyebilirler.

Şimdiii geldik kuru fasülyenin faydalarına. İlk olarak geçen güncelde olan ufak bir olaya değineceğim. Bknz: "İğnelemeli Yorumlar" konu başlığımız. Nedir bu "iğnelemeli yorumlar" derseniz, tırnak içinde "bağzılarınızın" teşekkür ediyoruz adı altında laf sokuşturma çabaları diyebiliriz. Bir şeye açıklık getireyim başta, yaptığımız serileri hep keyfimiz için yapıyoruz, bu para kazandığımız bir iş ya da yapmak zorunda olduğumuz bir görev değil. Kısaca baba hayrına yaptığımız bir şey diyebiliriz. Bu yüzden kimseden özellikle teşekkür beklediğimiz falan yok. Eğlence amaçlı yaptığımız bir şey çünkü. Sessiz sakin gelip bölümünüzü indirip hemen ardından terk-i mekan eyleyebilirsiniz. Buradaki kimsenin sizden bir şey beklediği yok. Ama eğer ki siz bizim zaman ayırıp emek verdiğimiz bölümleri okuyorsanız ve geç gelen bölümler için bize atarlanabileceğinizi düşünüyorsanız orada duracaksınız. Bknz: anlamanız için Bilal'e anlatır gibi tane tane anlatıyorum. Biz yavaşız, hiçbiriniz bizim yaptığımız bölümleri takip etmek ya da beklemek zorunda değil evet. Bizi beklemek yerine yapabileceğiniz bir sürü şey var. Beklemek istemeyen bizim serilerimizi takip etmesin, beklediği için sinirlenmek zorunda kalmaz bu kadar basit, bu birinci seçenek. Gidin ingilizce okuyun bu ikinci seçenek. Gidin başkasından sizin için çevirmesini isteyin bu da üçüncü seçeneğiniz. Gidin ne yaparsanız yapın. Zerre umrumuzda olmaz. Kimsenin bize atarlanmaya hakkı yok. Beklemek istemeyen takip etmesin nokta. Hatta kolaylık olsun alın size çeviri sitesi atıyorum. Bu arkadaşları kullanarak beklemeden okuyun istediğiniz seriyi. Bu da dördüncü seçeneğiniz.
 → bunu  ve  şunu

 Bu konuyu daha fazla uzatmadan burada bitirip demin ara verdiğim oturuma kaldığım yerden devam ediyorum. AİR GEAR'ın editörü seriyi sevmediği ve çok uğraş gerektirdiği için seriyi editlemeyi bıraktı arkadaşlar haberiniz olsun. Ben yeni bir editör ya da seriyi editlemek isteyecek başka bir grup bulamazsam üzülerek söylüyorum ki seriyi bırakacağız. Bir seneden fazladır editör arıyorum bulduğum ne peki koca bir hiç. Bir sene kadar daha editör arasam da bulamam gibi duruyor bu seriye o yüzden ümidinizi kesin derim şimdiden. Bugün vereceğim bölüm ve bugüne yetişmeyen bir bölüm daha var bu 2 bölüm AİR GEAR'dan göreceğiniz son bölümler olacak gibi duruyor.
Bakın atarlanmak, laf sokmaya çalışmak ne kadar kolay ama bir senedir editör aramama rağmen biraz da ben uğraşayım diyip edit öğrenmeye, edit yapmaya vakit ayırmaya hiçbiriniz yanaşmıyor nedense. Bu yapılan edit ve çeviriler keyif için yapılan şeyler arkadaşlar. Saçma sapan yorumlarınızla çevirmen ve editörlerin canlarını sıkmayın ki çeviriye ve edite devam etsinler. 

Şimdi sıra geldi duyurulara. İlk duyurum yukarda bahsettiğim konu aslında. AİR GEAR dışında SUKİTTE İİ NA YO ve HİYOKOİ serileri için bir shoujo EDİTÖRÜ ARIYORUZ.  (bulacağımızı pek sanmıyorum gerçi) Hareyakana yakında doğum yapacağı için editi bırakmak zorunda kalacak. O yüzden editi tamamen bırakmadan önce bu serileri yapmak isteyecek birilerini arıyoruz. Yapmak isteyen mail atsın. 

İkinci duyurum ise bir seri duyurusu olacak. Evet uzun bir süreden sonra yeni bir seri alıyoruz ilk defa. Editör arıyorsunuz madem yeni seri alacağınıza demin dediğin serileri yapsanıza diyecek olanlar boş yere kelime israfında bulunmasın hiç. Takip etmediğim ve sevmediğim bir seriyi editlemek gibi bir niyetim yok. O yüzden o serilerin devam etmesini isteyenler bir zahmet kalkıp edit öğrenip başvuru yapsın. Neyse yeni serimizin ismi SAİNT SEİYA: THE LOST CANVAS. Eski bir seri, animesini izledim, epey hoşuma gitti ama animesi yarım kalmış. O yüzden yapmak istedim. DARKMP de çevirmeyi kabul etti. Tam böyle oh ne güzel sevdiğim bir seriyi yapacağım diye oluşan sevincim kısa sürdü tabii ki. Serinin rawlarını görünce seriyi aldığıma biraz pişman olmadım değil. XD 
O rawları düzeltmek epey uğraştıracak beni öyle görünüyor. 
Hiçbir yerde temiz scan bulamadım acım büyük. ;( 
Ama neyse atın ölümü arpadan olsun diyip girdiğim depresif durumdan çıktım hemen. 
Yazı epey uzadı gördüğünüz gibi o yüzden kısa kısa diğer konulara da değineyim. Bir iki ay kadar önce Tortuga Çeviri ile GTO: SHONAN JUNAİ GUMİ! serisini yapmaya karar vermiştik. Bir hafta kadar önce proje iptal oldu. Ama elimizde ilk 5 bölümün çevirisi mevcut. Seriyi yapmak isteyen ya da düşünen varsa çevirileri verebiliriz. Mail atmanız yeterli. (Ortak yapmak ya da seriye devam etmek gibi bir niyetimiz yok, sadece elimizdeki çevirileri vereceğiz.)
Bunun dışında bir de hali hazırdaki serilerimizin durumu var. 

AİR GEAR: Editör yok. Bulmazsak bırakılacak.
AJİN: Toplu gelecek.
BUNGOU STRAY DOGS: Editör eksikliğinden dolayı şimdilik 
belirsiz ama devam etmeyi düşünüyoruz.
DOLLY KİLL KİLL: Çeviri güncelde yakında editte de güncele geliriz.
ECSTASY HEARTS: Çevirmen yok, yapmak isteyen gruplar varsa seriyi
komple devredebiliriz.
ELFEN LİED: Aynı seyrinde devam edecek.
FRANKEN FRAN: Aynı seyrinde devam edecek.
GAMARAN: Obluda diğer serilerden vakit bulabilirse editleyecekmiş.
GANTZ-G: Güncele 2 bölüm var
HİYOKOİ: Editör bulunmazsa gelmeyecek.
KİMİ WA MİDARA NA BOKU NO JOOU: Güncelde, ingilizcesi çıkmıyor.
LİAR GAME: Yavaş yavaş devam edecek.
OLDMAN: Yavaş yavaş devam edecek.
RAİNBOW: Aynı seyrinde devam edecek.
SHAMAN KİNG: Aynı seyrinde devam edecek.
SOUL CARTEL: Aynı seyrinde devam edecek.
SUKİTTE İİ NA YO: Editör bulunmazsa gelmeyecek.

 Güncel listeniz de aşağıda. Geçen sene ki kadar kabarık değil ama umduğunuza değil bulduğunuza şükredin. Akmasa da damlıyor netice de, ya hiç damlamasa. Bu şekilde bir günceli daha bitirmiş oluyorum nihayet. 2 saatle de asıl günü kaçırdık yine. Neyse geç olsun güç olmasın demişler.Sonuna kadar okuyan varsa tebrik ederim. Şimdi gidip zıbarabilirim artık. Keyifli okumalar. 



Güncel listesi













{ 15 yorumComment }

  1. Ellerinize sağlık arkadaşlar, hepinize ayrı ayrı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık cenazenize en ön saftan katılmayı planlıyorum. Şaka bir yana her şeye rağmen verilen bu ayakta kalma mücadelesi takdire şyan. Aynı ruhla dikta ile yola devam.

    YanıtlaSil
  3. Tüm seriler için emeğinize sağlık <3
    umarım birisi çıkar da edit yapacam ben der sen de diğerleri de rahatlar Misa-san :(

    YanıtlaSil
  4. Ooo nice yıllara. Ne ara 2 yıl oldu, vay be! :D

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara ey yatta ailesi. Hadi kolay gele...

    YanıtlaSil
  6. Her birinizin ellerine sağlık. İkinci yılınız için de tebrikler.
    Hiç yorum yazmıyorum üzülüyorum, utanıyorum, gomen.
    Sürekli edit yapacak zamanım ve isteğim olsa yardım etmeye çalışırdım da yaza kadar şu ygs/lys meretinden dolayı sanmıyorum.
    Canınızı sıkanın da canı sıkılsın, haftasonu işi çıksın, boş zamanında bilgisayarı bozulsun.
    <3<3

    YanıtlaSil
  7. 2.sene vay be :) Tebrikler :)
    Tüm Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Air Gearı bırakmayın lütfen :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler ayarlamaya çalışıyorum. olursa devam edecek te olmazsa yapacak bir şey yok maalesef. :(

      Sil
    2. Her türlü çok teşekkür ederiz emeğiniz için.

      Sil
  9. SAKİN OL ŞAMPİYON :) ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK . MİLLET OLARAK BEDAVA ALDIĞIMIZ HİZMETE ATAR YAPMA PARA VERDİĞİMİZ HİZMETTE ALTTAN ALMA HUYUMUZ VAR.

    YanıtlaSil
  10. Yaptığınız iş kolay bir iş değil bunun için kimse atar koyamaz koyan adamı madam yaparız :D emeğe saygı.

    YanıtlaSil
  11. Emeğe Saygı ve sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Taşıma suyla Değirmeni iki yıldır döndürüyorsunuz daha ne kadar gider bilmiyorum ama Rainbow için teşekkürler ve daha nice yıllara.

    YanıtlaSil
  13. Aaa air gearı bırakmayın. ��

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets