24 Mart 2017 Cuma


Merhaba saygıdeğer okurlar okuyucular okuyucu olmaya niyetlenirken kendini çeşitli gruplarda editör, çevirmen, balon temizleyici, kalite kontrolcü, uploader vs şeklinde bulan sevgili arkadaşlar. Sevgili Misa'mız üşendiği için günceli bendeniz, yani editör olarak gelip, yoluna hayırsız bir çevirmen olarak devam eden Aan'Allain yazdım. Ha neden sen yazıyorsun? Biz Misa'nın güncel yazılarını okumayı gayet seviyorduk. Sen git, Misa gelsin diyorsanız eğer... Onu Misa'ya söylemenizi rica edeceğim efendim. Evet sıra geldi güncele... Valla güncelde ne verdiğimiz hakkında hiçbir fikrim yok aslında ama yine ekip boş durmamış ve bir şeyler hazırlamıştır kesin diyerekten ve Misa'nın da hemen bu yazının altına bir yere diyecek bir iki şey iliştireleceğini düşünerek iyi okumalar diliyorum. Sağlıcakla kalın efendim.

Ne diycem la. Diyecek bişeyim olsa zaten sana yazdırmazdım günceli XD 
Neyse madem geldim duyuru yapayım bari güncel ziyan olmasın yokluğumda. 
Yolun sonuna geldik Air Gear'ı bırakıyoruz arkadaşlar. Daha fazla yapabileceğim bir şey yok. İyi bir editör başvursaydı devam ederdik ama bu şartlar altında daha fazla uğraşamam bu seriyle. Şimdiye kadar ki çevirileri için MANGAHD ve KURHAH'a teşekkür ediyoruz. Diyeceklerim bu kadar, hadi ben kaçtım. 


Güncel Listesi


{ 6 yorumComment }

  1. Bırakın, bırakın. Her şeyi bırakın; aman... gelin yan gelip yatalım. :d

    Bu arada, elinize sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını ben de söylüyorum bırakalım her şeyi diye :D

      Sil
  2. Air kötü oldu.Bu ayrılık kısa sürer inş.
    Güncelde emeği geçen herkese Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Rainbow ve Gamaran için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. AG için üzüldüm, bu zamana kadar emek veren herkese teşşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık... Teşekkürler...

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets