6 Nisan 2017 Perşembe




Herkese merhaba, ben Dark. Bu güncel yazısı bir anda istendi benden. Misa hastalanınca onu dinlenmeye bıraktık. Aklımda bir şey yoktu, ne diyeceğimi bilemedim ve bir kaç saçma sapan yüklenmeye çalışılmış bölümü reddettikten sonra buraya yazmaya başladım. Şu sıralar elimdeki serileri bitiriyorum, yenisini almamayı düşündükçe yeni seriler sunuluyor. İşte o anda olduğun ya da olmak istediğin karakterler birbirinden ayrılıyor. Aslında sayıları daha da artıyor ve hangisine benzemek istediğinizi seçiyorsunuz. Birini seçtiğiniz zaman o olamıyorsunuz sadece benziyorsunuz o kadar. Peki tamamen kendiniz olabilmek için ne yapmak gerek? Sihirli ve çok etkili bir sözcükle, "Bana ne" diyerek yeryüzünden silebilirsiniz. Ama düşüncelerin titreşimleri uzay boşluğunda sonsuza kadar yayılmaya devam edecek.
Gantz:G'den bu hafta 3 bölümümüz var ve sonraki bölümümüzde yani 18. Bölümde sona eriyor. Çoktan bitti de ingilizcesi düşmediğinden başlayamadık. Neyse çıkınca yapacağız, bir çalışmamız daha biten kısmına taşınmış olacak. Gamaran'dan 4 bölümümüz var. Nasıl olsa az da olsa çok da olsa okurken yetmeyecek, o yüzden sayısı yeterli bence :D
Elfen Lied yine 1 bölüm. Editör gelirse artar diyerek gizli bir çağrıda bulunuyorum. Birer birer derken seriyi yarılamışız. Dolly Kill Kill ve Rainbow'dan da birer bölüm var. Rainbow'daki ara yavaş yavaş kapanıyor. Shaman King'in ne zaman gelir bilmiyorum ama ileride bir gün gelir bir şey olmaz.
Bu da böyle bir sabah günceli olsun.




{ 6 yorumComment }

  1. Emeğinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ups, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. emeğinize sağlık millet bu arada gamaran 151 link kırık galiba indirmiyo kontrol ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkte sıkıntı yok, indiriliyor.

      Sil
  4. Rainbow, Gamaran ve Gantz G için teşekkürler

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets