20 Mayıs 2017 Cumartesi


 Başlığa Ajin yazayım da şöyle sanki 30 bölüm vermişim hissiyatına kapılayım. Yukarıda ki güzel (sevimli) kızlar kel alaka, algı meselesi olsun diye koydum. (Bakınız shoujo çeviri gruplarına hemen hemen her güncelde yakışıklı çocuklar koyuyorlar neden?
İşte Amerika’nın oyunları o yüzden.) Her hafta yüklü miktarda bölüm verip üzerimizde baskı kuran ve bu yüzden patrondan çin işkencesigörmemizi sağlayan grup arkadaşlarımı esefle kınıyorum.  Bir an evvel bilgisayarlarına şekerli çay dökülmesini diliyorum. (Muhtemelen bunun için çok laf yiyeceğim ama olsun.) Burdan 3 kuruş vermeden Suriyeli  gibi çalıştıran patrona da selamlar olsun muhtemelen şuan Y ile başlayan bi zehir hazırlıyordur bana ama kaçabildiğim yere kadar. Ve Ajin'i bir kere bile sormayan sizlere çok teşekkür ediyorum sayenizde hiç bir sorumlulukhissetmiyorum, <3 saolun var olun. (Halkın buna da ihtiyacı var)

 -NAROWİ

Güncel Listesi





  

{ 4 yorumComment }

  1. Ben Ajin'i soracaktım geçen bir de Gantz G'yi soracaktım ama hadi dedim baskı yapmayalım arkadaşlara müsait olup yaparlarsa verirler zaten neyse Ajin, Rainbow ve Gamaran için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gantz G çıkalı çok oluyor da ingilizceye çevirmediler.

      Sil
  2. Doly kill var gamaran var bide shamanking le soul cartel olsa :p. Baskı yap patronn güncel için teşekkürler elinize emeğinize sağlık. ( Hiç gelmesede kimse hesap soramaz ama gelirse Allah razı olsun)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets