28 Mayıs 2017 Pazar


Selam millet :D Ben Dolly Kill Kill'in çevirmeni Msalwaysright.
Biricik diktatörümüz Misa bu haftaki güncel yazma işini bana verdi. Beceremem ben yazmayı dedim, bir dene yazarsın, kolay dedi. Yalnız bir tane de şart koştu:
"Bazı gruplar gibi ne yapıp ettiğini yazıp, sevgi pıtırcığı kesilme başıma!" dedi :D
Zaten bizim buradaki işimiz hayatımızdan değil, güncel mangalarımızdan sizleri haberdar
etmek olduğu için lafı kısa kesip,  güncellleri yazacağım.
Öncelikle Dolly'i güncel çevirisine getirdim ama editör arkadaşımızın vakti
olmadığı için bölümler yavaş yavaş geliyor. Ha ben bekleyemem derseniz açıp ingilizcesini
okuyabilirsiniz. Zira zaman zaman karşımıza bazı "anlayışsız" insanlar çıkıp boş boş
konuşabiliyorlar ama kimse bu işi yapmak "zorunda" olmadığımızı hatırlayamıyor nedense.
Kimi wa midara na boku no joou'dan epeydir bölüm gelmiyordu. Ama ingilizce bölüm çıktığı gibi çevirdik. Gamaran'dan 4 bölüm, Dolly'den 2 bölüm, 1 bölümcük de Elfen var. Bence bunlar yeter de artar size bu hafta. Daha fazla bölüm istemeyin Misa oyar sizi XD
Son olarak Shaman King'den bölüm yok, haftaya gelecek deyip bu güncel yazısını da burada sonlandırıyorum. Hepinize iyi ramazanlar.

Güncel Listesi





  

{ 6 yorumComment }

  1. Ellerinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Gamaran için teşekkürler. Buna da şükür:)

    YanıtlaSil
  3. Dollyler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  6. KİMİ WA MİDARA NA BOKU NO JOOU
    Sonunda beklediğim seri. Kehkehkeh

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets