4 Temmuz 2017 Salı

Eriyen çıksın guys kasıyor...
İnsan mıyız gençler! 
Uzuuun bir aranın ardından, sıcaktan kavrulduğumuz bir günde "nihayet" yeni bi güncel verebiliyoruz. Özlemediniz beni biliyorum ama eliniz mecbur katlanacaksınız. Diğer güncel ne zaman gelir May Gad bilir. Gördüğünüz gibi ölmedik ama sürünüyoruz modunda takılıyoruz bu aralar. Bölüm gelmiyor, bölüm gelince de benim güncel veresim gelmiyor. Öyle bir kısır döngünün içinde gidiyoruz. Gittiği yere kadar gidecek de nereye kadar gider bilemem. Neyse bu kadar giriş faslı yeter diyip günceldeki konulardan bahsedeyim biraz. 
Ecstasy Heart'ı durdurulan projeler arasına alıyorum. Uzun süreli çevirmen eksikliği sonrasında çevirmen bulmama rağmen hikayenin gidişatı iyice pembe dizi kıvamına bağlandığı ve çizimleri de gözüme batmaya başladığı için açık ve net uzun süredir bütün yapma hevesim kaçmış vaziyette. Hikayenin gidişatı değişir de ilgimi çekecek şekilde ilerlemeye başlarsa belki ilerde devam edebilirim, belli olmaz. Eğer yapmak isteyen başka grup varsa da maille iletişime geçebilir benimle. Sonuçta tapulu malımız değil. İsteyen varsa yapsın. Ama öncesinde haber versin ki duyuru yapalım biz de. Bunun dışında Shaman King'in editini Tortuga'dan Tombe yapacak artık. Yardım etmesi için bir şekilde kandırmayı başardım, hadi yine iyisiniz. Hoş daha bölüm yapmadı ama kendisine yardımı için teşekkür ediyorum peşin peşin. Yakında gelmeye başlar bölümler. Başka başka yakında yeni bir seriye başlayacağız da onun duyurusunu bölüm vereceğimiz zaman yaparım artık. 
Güncel listemiz de epeeeey kabarık değil maalesef. Şansınıza küsün. Yapacak bir şey yok, elinizdekilerle idare edeceksiniz. Takipçi umduğunu değil bulduğunu okur diye boşuna dememişler. Bunları okuyun şimdilik. Diğerleri geldiğinde zaten haberiniz olur diyip kaçıyorum artık. 


Güncel Listesi 



{ 5 yorumComment }

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets