Archive for Ocak 2017

Gamaran Günceli



Merhaba arkadaşlar ben Dark, Perşembe gününün güncelleri en güzeli oluyor, çünkü Perşembe günlerini seviyorum :D Ama haftada sadece 1 gün Perşembe, o yüzden yapacak bir şey yok.

Hadi gözünüz aydın, aylar sonra Gamaran'dan bölüm veriyoruz hem de dört tane XD Sindire sindire okuyun da hemen bitmesin. Zaten hikayeyi unutmuşsunuzdur bir daha baştan alırsınız diye çok da dert etmiyorum. Bitince de ne kadar uğraşılmış güzel mi olmuş bakın biraz resimlere, evlere falan... Manzara önemli. Editi, geçen güncelde üzerine yüklenilen Dare'ye kalmadı. Bu bölümleri editlemeyi Obluda üstlendi ve seri hakettiği güzellikle devam ediyor. Dare için başka planlarımız var, daha uzun ve daha zoru... Gamaranamananan diye seri olsa onu verirdik, o derece... nıhı nıhı hıhıhı.

Gantz:G'den güncele geldik sayılır 1 bölüm gerideyiz. Devamı da yakında gelir bir şey olmaz. Sonunda aksiyonlu sahneler başladı. Özellikle kahkaha atan uzaylılar seriye can verdi ama arada farklı gülenler de olsa iyi olurdu bence. Ah Ha Ha Ha'lar ile bu hafta idare edin, Arada görünüp kaybolan Ufufufu'nun performansını önümüzdeki aya görmeyi umut ediyoruz. Ama sonunda kimin kazanacağını tahmin edebilirsiniz nihayetinde son gülen iyi güler.

Elfen Lied'dan tek tük bölümler geliyor ve bu seri bazen aksayabiliyor. Animenin kaldığı yere yaklaştık, yanılmıyorsam bu ciltten sonrası konunun devamı olacak. Yavaş yavaş gidiyoruz da Narowi olmasaydı bu bölümler de olmazdı, teee nerelerde kalmıştık kimbilir ama şu an paralel evrenlere göz atabilenimiz olmadığı için kimse bilmiyor, ileride olursa yine buradan bildiririm işte sorarsınız şöyle böyle olsaydı kaçıncı bölümde olacaktık diye birlikte bakarız canınızı sıkmayın. Uzun lafın kısası bu lanetli seriyi sonuna kadar devam ettiresim var.

Bu arada editör olmak isteyenler ve editör olup da daha işin başında olanlar için Photoshop'daki araçların kullanımıyla ilgili videolar hazırladım. Başvuranlarla özel ilgilenip öğretebilecek vaktimiz olmayabiliyor sonuçta serilerimizi güncele yetiştireceğiz diye canımız çıkıyor. Neyse editörlükle ilgilenenler için bu videoların faydalı olacağına inanıyorum. Öğrendikten sonra kendi kendinize çalışmalar yaparsınız eliniz alışır iyice hızlanırsınız. Neden aranızdan bir Koro-Sensei çıkmasın? Değil mi? İzleyin, öğrenin, bize yardım edin.  İşte oynatma listesi LİNKİ.


Şunu da belki dinlersiniz.

Et Suyuna Çorba Günceli...


Selam sevgi pıtırcıklarım. Rutine bağladığım günü belirsiz yeni bir güncel ve tabii ki bir güncel klasiği olarak yine ben. XD Benden başkasını bekliyorsanız daha çok beklersiniz, günceli sen yaz dediğim arkasından ateşler salarak depara kalkıyor zira. Grup olarak ta sessizler zaten. Baktım böyle olmayacak gürültü olsun diye TORTUGA'nın elemanlarını bonservis bedeli olmadan bizim gruba transfer eyledim. Tehey gemiyi arkada bırakıp giden kaptan düşünsün. Nitian askerden dönünce grupta uçuşan çalılarla oturup dertleşir artık. XD Güzel bir de oyun buldum (her zaman ki yine çok zekiyim, çaktırmayın), epey eğlendik oynarken. Oyun vesilesi ile Gamaran'ı kitleme çalışmalarına başladım yavaştan. Şimdilik Nuh deyip peygamber dememekte ısrarlılar, lakin kız evinin naz evi olduğunu biliyoruz. İnşallah altyapı çalışmalarımız meyvesini verecek, umuyoruz, kararlıyız. Bakalım, zaman neler gösterir belli olmaz. 


Çene faslını da tamamladığıma göre biraz da güncelden bahsedeyim. Uzun süredir bölüm veremediğimiz LİAR GAME'den nihayet bir bölümümüz var bu hafta. Bunun dışında 2 GANTZ-G,
 2 de ELFEN LİED var elimiz de. Bunlar yetmez başka ne var derseniz de birer bölüm RAİNBOW, OLDMAN ve SHAMAN KİNG var mönümüzde. Tepe tepe okuyun, zira gelecek haftaki güncelin hangi gün geleceğini ben de bilmiyorum henüz. Bu aralar serbest takılıyoruz. Ha unutmadan bölümlerin online okumaya bir hafta geç yüklenmesine karar kıldım. Bekleyeni varsa gelip buradan okur zaten. Bu da böyle bir güncel işte. Takipçi umduğunu değil bulduğunu okur demiş atalarımız, burun kıvırmayın.  
Kapanışı da  YCD44'ün isteğiyle yapayım madem. "GÜZEL KIZLAR EKLESİN" yaz dedi güncelde, onun yerine ben "ÇİRKİN ERKEKLERİ" YCD44'ü eklemeye davet ediyorum. Ha bir de AKAME okuyun. Dandik seri ama ZK çevirdi. Ya da vazgeçtim okumayın, zaten dandik seri gidin PUNPUN okuyun siz. Son olarak DAREDEWİLL'e  gidin başının etini yiyin de Gamaran editlesin bize. Adamı ikna edeceğiz diye canımız çıkıyor burda. Resmen Tortuga reklamı gibi güncel döşedim, GAMARAN yap DARE!!! 


 
Güncel Listesi

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets